Logo

Fayda Bilişim'e Hoşgeldiniz

Kampanyalarımızdan ve Hakkımızda daha fazla haber için E-bülten listemize kayıt olabilirsiniz.

Bayimiz Olan KAZANIYOR

Sizlerde kaliteli hizmetlerin müşterilere ulaşması için Bayimiz olun, Hem Siz Kazanın, Hem müşterileriniz kaliteden Fayda'lansın.

Bayimiz Olmak İçin Tıklayınız.
Bayilik Sözleşmesi

Bayi Girişi

Kullanıcı Adı :
Şifre :
   
[ Şifremi unuttum ]

Fayda Bilişim

Şirket İçi İletişim Yönetimi

Şirket İçi İletişim Yönetimi

AMAÇ: 

Çalışanların birbirlerini daha iyi anlayarak şirket içindeki verimliliğin attırılması, iş süreçlerinin kısaltılması, kurum kültürünün tüm çalışanlara benimsetilmesi, motive arttırıcı tekniklerin öğrenilerek iş sonuçlarına dolayısıyla da şirket karlılığına nasıl etki yaptığını öğrenmiş olacaklardır. 

İletişim, ön yargı, empati nedir
İletişim çeşitleri
İletişim Engelleri
Algı ve beklenti analizi
Algılamalar
Günlük İletişim Dili
Neden iletişimde hep kazalar olur?
• Kim kimi anlamıyor?
Çuvaldızı neden karşıya batırırız?
Kurum Kültürü nedir?
Kurum kültürü nasıl oluşur?
Kurum Kültürünün Sürdürülebilirliği nasıl sağlanır?
Motivasyon Nedir?
Motivasyon Araçları Nelerdir?
Çevremizde Motivasyonumuzu Olumlu / Olumsuz Etkileyen Unsurları Farkına Varmak
Kendi Kendini Motive Etmek
Çalışanları Motive Etme Yolları
Başarı-motivasyon ve toplam kalite ilişkisi

Fayda Bilişim Facebook Fayda Bilişim Twitter Valid CSS!
Copyright © 2012-2017 Fayda Bilişim Tüm hakları saklıdır. © Web Tasarım  
  • بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
  • Web Programlama

    Tanıtım Videosu Filmi

    Logo Tasarım

    Grafik Tasarım

    Marka Tescili

    Hosting Hizmetleri

    Kurumsal SEO